نمایندگی رسمی شرکت جی ال ایکس

نمایندگی رسمی شرکت جی ال ایکس

فروش انواع گوشی های جی ال ایکس

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 87766
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1




گوشی جدید شرکت جی ال ایکس با نام 2610 به بازار عرضه شد

 

1
دو سیم کارت
همزمان فعال   
2
 
دوربین
با وضوح بالا   
3
 
رادیو FM
 
دارد   
4
 
قابلیت پخش 
MP3,MP4  
5
 
دفترچه تلفن
دارد  
6
 
SMS
دارد  
7
 
MMS
دارد  
8
 
GPRS
دارد  
9
 
رنگبندی
سفید ، نقره ای  
10
 
زبان
فارسی ، انگلیسی ، عربی

برای اطلاعات بیشتر از زمان تولید این محصول با شماره 09355320011 تماس بگیرید یا به سایت www.generalluxe.org مراجعه فرمایید


نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت11:06---28 فروردين 1392
من هم دقیقا با صحبتهای دوست خوبم آقای رجایی موافقم چون 27 اسفند 91 بزرگترین اشتباه زندگیم رو انجام دادم و یه گوشی جی ال ایکس خریدم که چند ساعت بعد خود به خود خاموش شد و تا باطریش رو جابجا نمیکردی روشن نمیشد و بعد از کمی کلا خاموش میشد با اعتراض به فروشنده من رو به نمایندگی کرج پاس داد که اونها هم فقط گوشی رو گرفتن و تا حالا بی گوشی موندم واقعا آشغالترین و بی کیفیت ترین گوشیه من هم به هر کسی رسیدم کلی تعریف این گوشی رو کردم و حتی ایمیل زدم به تمام دوستان تا مثل من گرفتار نشن

علي
ساعت8:20---21 بهمن 1391
ببخشيد اينم راحت از جيب در مياد؟

رجایی
ساعت8:47---19 مهر 1391
باسلام من تقریبافروردین سال 91یک گوشی جی ال ایکس2610خریداری نمودم درعرض 6ماه 4باربرای تعمیرفرستادم که 3باربخاطراینکه مشکل صداوزنگ داشته وبارآخری الان بازم به خاطراینکه هرموقع تماس میگیرم میگه خدمات اپراتور بازبینی شودبررسی کردم مشکل ازخط نبوده واقعایک گوشی نوکه هیچ استفاده ای به آن صورت ازش نمیشه چرابایددرمدت کم چندبارخراب شه وهرسری که دادم دست نمایندگی تقریبا20روزطول میکشه بدستم برسه اگرمحصولاتتون مشکل داره چرامیدیددست مردم اینهمه اذیتشون میکنید آدم بره گوشی بگیره هر10روزببره تعمیربه نظرشما. . ؟ حداقل تعویض کنید یک گوشی خوب بدیدواقعامتاسفم به شخصه هرکس خواسته گوشی جی ال ایکس بخره منصرفش کردم هرچندهیچ فرقی به حال شمانداره آدم نادان واحمقی مثل من زیادپیدامیشه که اینطوراعصای خودشو خوردکنه فقط به اعتنا به تبلیغات ولی اصلاکارمنصفانه ای نیست که جنس نامرغوب بدید دست مردم.اصلا راضی نیستم .ازخراسان شمالی بجنورد تماس گرفتم گوشی من الان دست نمایندگیتونه.



رجایی
ساعت8:14---19 مهر 1391
باسلام من تقریبافروردین سال 91یک گوشی جی ال ایکس2610خریداری نمودم درعرض 6ماه 4باربرای تعمیرفرستادم که 3باربخاطراینکه مشکل صداوزنگ داشته وبارآخری الان بازم به خاطراینکه هرموقع تماس میگیرم میگه خدمات اپراتور بازبینی شودبررسی کردم مشکل ازخط نبوده واقعایک گوشی نوکه هیچ استفاده ای به آن صورت ازش نمیشه چرابایددرمدت کم چندبارخراب شه وهرسری که دادم دست نمایندگی تقریبا20روزطول میکشه بدستم برسه اگرمحصولاتتون مشکل داره چرامیدیددست مردم اینهمه اذیتشون میکنید آدم بره گوشی بگیره هر10روزببره تعمیربه نظرشما. . ؟ حداقل تعویض کنید یک گوشی خوب بدیدواقعامتاسفم به شخصه هرکس خواسته گوشی جی ال ایکس بخره منصرفش کردم هرچندهیچ فرقی به حال شمانداره آدم نادان واحمقی مثل من زیادپیدامیشه که اینطوراعصای خودشو خوردکنه فقط به اعتنا به تبلیغات ولی اصلاکارمنصفانه ای نیست که جنس نامرغوب بدید دست مردم.اصلا راضی نیستم .ازخراسان شمالی بجنورد تماس گرفتم گوشی من الان دست نمایندگیتونه.


فرشاد
ساعت15:24---29 ارديبهشت 1391
سلام لطفا ديگه از اين گوشي جي ال ايكس حرف نزنيد آبرو كشور دار ميبره


mohammad
ساعت19:57---23 آبان 1390
اینکه همون c5 نوکیااااس

omid
ساعت2:54---31 ارديبهشت 1390
به نظرم گوشی خوبیه
مرسی امید جان لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر تاريخ: دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:2610, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mobile.glx.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com